Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad a transmis, astăzi, un comunicat de presă prin care dorește să atragă atenția angajatorilor arădeni că începând cu data de 20 mai 2019, transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic - REVISAL - va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin noua versiune 6.0.6 a aplicației Revisal.

Important!
Începând cu data de 20 mai 2019, transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunea 6.0.6 a aplicației Revisal.

„Angajatorii care în prezent utilizează versiunea 5.0.8 a aplicației, în mod obligatoriu, îşi vor instala mai întâi versiunea 6.0.5 după care vor putea instala versiunea 6.0.6. Pentru actualizarea aplicației Revisal recomandăm parcurgerea instrucțiunilor cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare a noii versiuni, accesând site-ul instituției, itmarad.ro. De asemenea, pentru a vă asigura de păstrarea securității datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal, să efectuați o copie de siguranță a bazei de date, accesând butonul«Salvare baza de date» din meniul «Instrumente».

Reamintim cu acest prilej angajatorilor, că au obligația de a respecta dispozițiile Hotărârii Guvernului nr. 905 / 2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, în caz contrar fiind pasibili de sancțiuni contravenționale”, a transmis Ecaterina Isac, inspector șef ITM Arad.