Contact Orange – Deranjamente si relatii cu clientii

In cele ce urmeaza vă prezentăm datele de contact orange – deranjamente si relatii cu clientii:

Contact Orange – Deranjamente si relatii cu clientii

Cum pot să contactez Serviciul Clienţi Orange Online

  • din secţiunea Contact sau din contul tău My Orange, secţiunea Mai multe – Asistenţă, fie că ai nevoie de o informaţie sau vrei să ne trimiţi o sesizare
  • din aplicația My Orange, secțiunea Mai multe – Contact
  • Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/reconectarea numărului în caz de pierdere/furt, perioada contractuală, etc.

  • Dacă ai nevoie de ajutor în timpul plasării unei comenzi în magazinul online, suntem alături de tine în timp real, pe chat. Fereastra „Asistență magazin online” se va deschide automat, iar noi îți stăm la dispozitie.
    Prin email dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să le scrii la adresa service@orange.com .
lensa.ro

La *100# Self Care

Dacă ai cartelă prepay:

  1. Bonus și Promoții activezi opțiuni de voce pentru cartela ta Prepay
  2. Roaming, internațional și mesagerie vocală poți activa și dezactiva serviciul de roaming, internațional sau mesagerie vocală și să îți adaugi opțiuni care să îți ofere minute sau internet în roaming sau minute internaționale
  3. Opțiuni poți să îți activezi opțiuni de voce, internet sau opțiuni speciale cum ar fi Deezer, Orange Cloud sau Antivirus
  4. Credit și reîncărcare efectuezi reîncărcari prin cod sau cumperi perioada de valabilitate pentru cartela ta. Poți utiliza reîncărcarea de urgență pentru SIM-ul tău PrePay, transfera credit sau reîncarca alt cont PrePay
  5. Contul meu, PUK și blocare număr afli informații despre opțiunile active pe cont, programul Orange Phone Credit sau Orange Family. În plus, poți să blochezi un abonament în caz de pierdere sau să afli codul PUK
  6. Setări automate pentru internet si MMS ai la dispoziție setări de internet și MMS pentru telefonul tău

Contact Orange – Deranjamente si relatii cu clientii, dacă ești abonat:

  1. Cronos, factură și plăți – verifici disponibilul din abonamentul tău, afli costul facturilor tale și confirmi plata acestora
  2. Reîncărcare PrePay – reîncarci ușor și simplu un număr PrePay Orange, cu opțiuni sau cu credit
  3. Abonamentul meu, opțiuni și blocare număr – activezi opțiuni pe numărul tău, afli numărul de puncte Thank You disponibile pe contul tău sau îți blochezi abonamentul în caz de pierdere sau furt. De asemenea, poți afla și codul PUK.
  4. Internet, MMS și setări – ai la dispoziție setări de internet și MMS pentru telefonul tău și, de asemenea, opțiuni de internet pentru a naviga liniștit pe orice pagină de internet dorești
  5. Roaming, internațional și mesagerie vocală – activezi și dezactivezi serviciile de roaming și internațional, precum și opțiuni care să-ți ofere minute în roaming sau minute internaționale. În plus, îți setezi cu ușurință mesageria vocală pentru numărul tău.
melimeloparis.ro

Contact Orange Romania – Deranjamente si relatii cu clientii

300 – Serviciul Clienţi

Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.
Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 18 :00 pentru clienții persoană fizică
Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 17 :00 pentru clienții persoană juridică

Alte situații:

Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Accesul la acest serviciu este gratuit de luni până vineri între 8:00 și 20:00, sâmbătă – duminică și sărbatori legale între 09 :00 – 17 :00. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel.

401 – Serviciul Suport Clienţi

Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz

Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
Nu poate fi accesat în Roaming
Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange.

Serviciul Clienți Yoxo


Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul tău Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.

Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

De asemenea, ai posibilitatea să apelezi la numărul 300 – Serviciul Clienți. Apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.

Serviciul Clienţi Orange Money
Dacă ai întrebări sau probleme în legătură cu serviciile financiare digitale oferite de Orange Money, intră în aplicaţia mobilă Orange Money şi alege din meniu secţiunea Contact, opţiunea Scrie-ne.

Ne poţi lăsa oricând un mesaj care va fi preluat de un operator în timpul orelor de program: de luni pana vineri de la 09:00 la 20:00.
Dacă vrei să ne scrii un mail, îl poţi transmite la adresa contactorangemoney@orange.com.
Dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău).

Scroll to Top