Contact Vodafone – Deranjamente si relatii cu clientii

În acest articol veți găsi informatii utile și datele de Contact Vodafone – Deranjamente si relatii cu clientii.

Contact Vodafone - Deranjamente si relatii cu clientii

Contact Vodafone – Deranjamente si relatii cu clientii persoane fizice

La Vodafone, ca la toți operatorii de telefonie mobilă, puteți face sesizări prin mai multe modalități, fie telefonic, email prin completarea unui formular, vizitează un magazin fizic sau trimiteți-le o scrisoare.

vidaxl.ro

Contact Department Telefonie mobilă Vodafone

*222 / 0372.02.2222 – Departamentul Relații Clienți – Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant. Număr gratuit din rețeaua Vodafone.
Program: Luni – Vineri: 8:00 – 22:00 ; Sambata – Duminica: 8:00 – 18:00 ; Excepție zilele de sărbători legale.

*555 – Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 0,65 euro pe apel indiferent de durata apel. Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă.
Program: Non Stop

*228 / 0372.02.2258 – Număr de urgență – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK). Număr gratuit din rețeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte rețele, apel taxabil din străinătate/roaming).

Scrie-le un email
Ai nevoie de asistență din partea consultanților Vodafone? Completează formularul pentru a le trimite un e-mail (click aici).

Scrie-le o scrisoare
Le poți trimite o scrisoare, în atenția Departamentului de Relații cu Clienții, la adresa:

Globalworth Tower
strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 8, sector 2
020276 Bucureşti, România

bestvalue.eu

Contact Department TV și Internet Fix Vodafone


031 / 1000 872 – Departamentul Relații Clienți – Rezolvă orice solicitare legată de Internet fix, TV și voce fixa.
Program: Luni – Duminica: 07 :00 – 23:00;
Mențiune: În zilele de duminică și cele de sărbători legale se tratează doar urgențele tehnice.

epantofi.ro

Contact Vodafone – Deranjamente si relatii cu clientii business si persoanele juridice

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii:

*777 / 0372.02.7777 – la numărul acesta poţi rezolva orice solicitare de Internet şi date sau Vodafone TV cu ajutorul Ghidului Andreea sau cu ajutorul unui consultant, în funcţie de cererea ta. Apelul către *777 este gratuit din reţeaua Vodafone, cu tarif normal din alte reţele şi taxabil din străinătate/Roaming.

*224 / 0372.02.2244 – la numărul acesta poţi rezolva orice solicitare legată de plata unui abonament Vodafone cu ajutorul Ghidului Andreea sau cu ajutorul unui consultant, în funcţie de cererea ta. Apelul către *224 este gratuit din reţeaua Vodafone, cu tarif normal din alte reţele şi taxabil din străinătate/Roaming.

*221 – la numărul acesta poţi suna dacă eşti administratorul unui cont de persoană juridică. Aici poţi rezolva orice solicitare cu ajutorul Ghidului Andreea sau cu ajutorul unui consultant, în funcţie de cererea ta. Apelul către *221 este gratuit din reţeaua Vodafone.

*228 / 0372.02.2258
Număr de urgenţă – la acest număr se poate solicita blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele, apel taxabil din străinătate/roaming);

031 1000 405 – Departamentul Relaţii Clienţi Business pentru servicii fixe și TV. Colegii noștri îți oferă suport când întâmpini probleme tehnice.

0739.777.888 – la acest număr vei gasi un consultant dornic să te ajute cu găsirea soluției optime de servicii pentru compania ta. Colegii noștri sunt aici pentru tine de luni până vineri în intervalul 9:00-17:30.

Pentru aceste numere de telefon programul este Luni – Vineri: 8:00 – 22:00, Sâmbată – Duminică: 8:00 – 18:00, Sărbători legale: 8:00 – 18:00.

Date fiscale Vodafone România

S.C. Vodafone România S.A., Bucureşti
Globalworth Tower, strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 8, sector 2
RO 8971726, CUI 8971726
J409852/1996
Capital social subscris şi vărsat de 70.341.714,17 RON
Operator de date cu caracter personal înregistrat în registrul de evidenţă a prelucrărilor de date cu caracter personal sub nr. 17 şi nr. 2191.

Cele mai comune situații în care veți dori să contactați un operator Vodafone sunt:

  • Calitatea serviciului de internet 4G, 5G;
  • Probleme cu semnalul;
  • Problemele cu aplicațiile sau reîncărea cartelei prin intermediul website-ului Vodafone.
  • Solicitări de oferte/clarificări pentru abonamentele operatorului;
  • Facturi, plăți și alte informații.

Ce oferă Vodafone?

Apartenența la Grupul Vodafone le oferă clienților servicii noi și inovatoare, oferte unice și o gamă variată de produse exclusive la prețuri avantajoase. În Europa, Vodafone are cea mai mare rețea 5G, iar în România este primul operator care a lansat serviciile 5G încă din prima parte a anului 2019.

Portofoliul complet de soluții de comunicare Vodafone România acoperă toate nevoile utilizatorilor, persoane fizice și companii. Clienții Vodafone au la dispoziție:

  • Soluții complete de comunicare, voce mobilă, date mobile, la nivel național cât și în roaming, în regim prepaid sau postpaid.
  • Soluții de servicii fixe, ce includ internet fix de mare viteză, TV, apeluri fixe.
  • Soluții de tip IoT, Asigurări și Securitate.
  • Pentru clienții Business oferă o suită de servicii mobile, fixe, convergente, pentru a susține nevoile acestora de comunicare, în permanență creștere și dinamice.
  • Tot pentru clienții Business oferă o gamă diversificată de servicii IoT, Cloud&Security, ce includ și apeluri internaționale, IP tranzit și messaging.
  • Ofertele Vodafone convergente includ servicii mobile, fixe, precum și conținut de înaltă calitate.
  • Fundația Vodafone participă din 1998 la proiecte de sustinere și dezvoltare a comunității, având peste 1100 de programe derulate, mai mult de 700 ONG-uri partenere în întreaga țară și peste 2,7 milioane de beneficiari, copii, tineri, vârstnici, persoane defavorizate fizic, social sau economic.
  • Nu în ultimul rând, are una din cele mai bune rețele din România, recunoscută de 6 ori consecutiv de către operatorul independent P3 communications, actualmente Umlaut AG.

Descriere și istoric Vodafone

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

Vodafone este prezent în România din 1997. De-a lungul anilor, operatorul a investit în inovație și este primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005), 4G (2012) si 5G (2019).
Printre premierele Vodafone România pe piața locală se numără primul serviciu de call center (1997), prima fundație corporativă (1998), lansarea serviciului de SMS, a celui de date și fax în 1998, primul sistem de recunoaștere automată a discursului (2014), prima rețea NB-IoT (2018) și prima rețea 5G (2019).
Incepând din 2019, Vodafone România a devenit operator de servicii convergente.

Scroll to Top